Ofte stillede spørgsmål

Har du et spørgsmål til en oplevelsesgave? Så håber vi, at du kan finde svaret nedenfor. Hvis ikke, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os.

Hvad er forskellen på "GIV SOM GAVE" og "BOOK SOM OPLEVELSE", når jeg skal købe en oplevelse?

Hvis du vælger 'GIV SOM GAVE', vil du i næste skridt blive bedt om at vælge den gavekasse, du vil have gave pakket ind i. Du kan også vælge kun at få tilsendt gavekortet. Vælger du derimod 'BOOK SOM OPLEVELSE', vil du ikke få mulighed for at vælge en gavekasse. Så får du blot tilsendt gavebeviset på mail. 


Kan jeg bytte mit oplevelsesbevis?

Der er 30 dages fri bytteret til andre oplevelser i gyldighedsperioden. Du kan altså bytte din oplevelse til en anden oplevelse indenfor 30 dage efter oplevelsen er købt.


Hvis jeg giver en oplevelse som gave, kan modtageren så bytte den?

Ja det kan de. Der er 30 dages fri bytteret på alle oplevelsesbeviser. 


Kan jeg få pengene tilbage?

Medmindre du har booket dato for oplevelsen, kan du fortryde dit køb op til 14 dage efter købsdatoen og få pengene retur. Hvis en oplevelse er booket til en specifik dato bortfalder fortrydelsesretten. Har du betalt for fysisk levering af gavekasse eller trykt gavekort refunderes beløbet på gavekasse, tryk og levering ikke. Hvis du ønsker at fortryde dit køb, skal du skrive en mail til info@kiddo.dk

 

Hvad hvis jeg glemmer at bruge oplevelsen, inden den udløber?

Oplevelsesbeviset er gyldigt i 12 måneder efter købsdatoen med mindre andet er angivet. Får du ikke brugt oplevelsesbeviset inden for gyldighedsperioden, er oplevelsesbeviset desværre udløbet og kan ikke længere bruges. 

 

Hvad hvis jeg er syg, den dag jeg har booket oplevelsen til?

Bliver du forhindret i at deltage i din oplevelse på dagen på grund af fx sygdom, er din booking som udgangspunkt fortsat bindende, da vores samarbejdspartner har forberedt sig til et specifikt antal deltagere. Vi anbefaler derfor, at du giver dit gavekort til anden side, så en anden kan få glæde af den.

 

Hvis jeg køber en gave i dag, hvornår bliver den leveret?

Ved bestilling af gavekasser inden kl. 10.00 på hverdage afsender vi samme dag med DAO med levering inden for 2-4 hverdage eller GLS med levering inden for 1-2 hverdage. Du modtager på dagen for bestilling en mail med informationer om afsendelse.

Ved bestilling af trykte gavekort i neutral kuvert afsender vi ligeledes samme hverdag med levering fra PostNord Quickbrev indenfor 1 hverdag.

 

Kan jeg være sikker på, at det koster det samme at købe oplevelsen gennem Kiddo som direkte hos oplevelsesudbyderen?

Vi garanterer, at priserne hos Kiddo matcher priserne hos udbyderne. I nogle tilfælde kan vi endda tilbyde en rabat. Skulle du opleve, at det ikke er tilfældet, vil vi meget gerne høre fra dig på info@kiddo.dk

 

Har I kun oplevelser i København og omegn? 

Det er dér vi er startet, men vi forventer snart at kunne tilbyde oplevelser i et større geografisk område og på sigt over hele landet.

 

Covid19

Det er udbydernes ansvar at overholde de til enhver tid gældende retningslinjer angående Covid19.
Alle udbydere er naturligvis meget opmærksomme på at tilpasse oplevelserne ift. myndighedernes gældende retningslinjer og vi er løbende i dialog med dem omkring de forholdsregler, der må være.
Skulle man have specifikke spørgsmål angående dette, er man naturligvis meget velkommen til at rette henvendelse enten til os eller til udbyderne.