Aflysningspolitik

Hvis du vælger at aflyse

Når du har booket en dato for din oplevelse, kan bookingen som udgangspunkt ikke annulleres. Det betyder, at bookingen er bindende og, at du ikke kan få oplevelsen refunderet, hvis du ikke kan deltage alligevel. Du må gerne give dit gavekort til en anden. I nogle tilfælde er det dog op til den oplevelsesansvarlige, om din booking kan fjernes, men du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os, så vi kan undersøge mulighederne sammen.

På dagen 

Hvis der er opstået noget uforudsigeligt umiddelbart før eller på dagen for oplevelsen (fx sygdom), bedes du kontakte den oplevelsesansvarlige, så de ved, at du ikke deltager alligevel. Kontaktoplysningerne finder du i bookingbekræftelsen eller på oplevelsessiden på kiddo.dk.

Vejrforhold

Sikkerhed og gode forhold er højeste prioritet. Derfor kan vejret nogle gange umuliggøre at afholde oplevelsen. Skulle dette ske, vil den oplevelsesansvarlige kontakte dig, så I kan finde en ny dato i fællesskab.

Hvis den oplevelsesansvarlige vælger at aflyse

Vores oplevelsesansvarlige gør selvfølgelig alt for, at du kan komme ud på din oplevelse. Dog kan uforudsete hændelser ske, hvor der ikke er andet valg end aflysning. Skulle det ske, vil du blive kontaktet af den ansvarlige pr. telefon/SMS og derefter på e-mail. Samtidig vil du blive oplyst en ny dato.

Passer den nye dato ikke ind i dine planer, kan du kontakte os på info@kiddo.dk, så finder vi en løsning.